Зручний та простий сервіс дистанційного доступу до банківських продуктів 24 години, 7 днів на тиждень. Вирішує ваші завдання скрізь, де є Інтернет, та, за необхідності, легко поміщається у кишені.
0₴
безкоштовне підключення
0%
безкоштовне обслуговування
100%
безпечне виконання операцій
Перераховувати кошти на потреби ЗСУ
Обмінювати валюту online
Замовляти картки
Поповнювати мобільний
Оплачувати послуги
Відкривати нові депозити
Погашати кредити
Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)
Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)
Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку
Переказувати кошти на будь-які картки України
Переказувати безкоштовно кошти між власними рахунками
Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні
Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків
Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції
Перераховувати кошти на потреби ЗСУ
Обмінювати валюту online
Замовляти картки
Поповнювати мобільний
Оплачувати послуги
Відкривати нові депозити
Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)
Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)
Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку
Переказувати кошти на будь-які картки України
Перезувати безкоштовно кошти між власними рахунками
Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні
Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків
Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції
Перераховувати кошти на потреби ЗСУ
Обмінювати валюту online
Замовляти картки
Поповнювати мобільний
Оплачувати послуги
Відкривати нові депозити
Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)
Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)
Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку
Переказувати кошти на будь-які картки України
Перезувати безкоштовно кошти між власними рахунками
Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні
Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків
Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції
Наявність діючого карткового рахунку
Наявність зареєстрованого у Банку Фінансового номеру телефону (номер, на який будуть приходити одноразові паролі та первинний пароль для першого входу)
Якщо ще не маєте карткового рахунку чи Фінансового номеру - достатньо завантажити мобільний застосунок Акордбанку з AppStore/Google Play та пройти легкий покроковий сценарій реєстрації.
Після підключення Інтернет-Банкінгу на Фінансовий номер відправляється Первинний пароль для входу в систему (термін дії Первинного паролю – 24 години!)
На сторінці web‑версії чи у мобільному додатку потрібно ввести пароль з sms та встановити власний пароль
Забули пароль, заблокували вхід чи просто є питання по системі Інтернет-Банкінг?
Звертайтесь до Контакт-Центру
0 800 503 8 80 – усі дзвінки по Україні безкоштовні
+38 044 538 18 61 - дзвінки по Україні та з-за кордону за стандартними тарифами вашого оператора (цілодобово)
Тип платежу/ переказу | Місячний ліміт | Ліміт на 1 операцію |
---|---|---|
Переказ коштів на рахунки в межах Банку | Без ліміту | Без ліміту |
Переказ коштів за межі Банку по Україні | Без ліміту | Без ліміту |
Переказ на чужі картки фізичних осіб в межах Банку та на картки інших банків України | 120 000 грн. |
на чужі картки фізичних осіб в межах Банку - 120 000 грн. на картки Mastercard Monobank - 100 000 грн. на картки Mastercard Приватбанку - 50 000 грн. на одну картку інших банків - 29 999 грн. |
Продаж/обмін іноземної валюти | Без ліміту | Без ліміту |
Купівля іноземної валюти на депозит | екв. 200 000 грн. | Без ліміту |
Купівля іноземної валюти на власний рахунок | екв. 50 000 грн. | Без ліміту |
Тип переказу | Додаткові умови | Початок обробки платежу Банком | Середній час виконання1 | |
---|---|---|---|---|
Переказ коштів у межах Банку (в т.ч. операції купівлі/ продажу/обміну валют) | - на картковий рахунок | цілодобово | відразу | до 5 хвилин |
- на поточний рахунок | надісланий до 22:59 включно у робочі дні |
|||
надісланий після 23:00 включно у робочі дні чи у вихідні/святкові дні |
відразу 2 | до 5 хвилин 3 | ||
Переказ коштів за межі Банку | надісланий до 17:30 у робочі дні (до 16:30 у передсвяткові дні) | відразу | до 60 хвилин | |
надісланий після 17:30 у робочі дні (після 16:30 у передсвяткові дні) чи у вихідні/святкові дні | наступний банківський день, після 9:00 4 | до 60 хвилин |
1 Середній час виконання відображає очікуваний час до успішного виконання документа. Якщо ж за результатами автоматичної перевірки документа необхідно буде додаткова перевірка співробітником банку, час проведення може істотно збільшитися.
2 Документ буде оброблений відразу після підтвердження проведення переказу клієнтом, дата виконання буде вказана наступним Операційним днем.
3 Якщо документ створено під час виконання регламентних робіт, час виконання документу може бути збільшено на період проведення таких робіт. Одразу після завершення регламентних робіт документ буде автоматично оброблено банком.
4 При здійсненні платежу кошти будуть списані з рахунку одразу після ініціювання платежу (за виключенням часу проведення регламентних робіт), і відправлені одержувачу на наступний робочий день після 9:00. За умови наявності технічної можливості Банк має право виконати платіж у фактичну дату отримання запиту від Клієнта.
Не передавайте нікому дані для входу в систему
Використовуйте складні паролі
Регулярно змінюйте пароль
Заходьте в Інтернет-Банкінг з персональних пристроїв
Встановлюйте ліміти на виконання операцій по карткам
Завжди виходьте з системи по закінченню сеансу роботи
Якщо у вас виникли будь-які сумніви, припиніть роботу з системою, покиньте сайт та зателефонуйте в Контакт-центру банку (цілодобово, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). Співробітники банку нададуть відповідь на всі ваші питання і будуть дуже вдячні за інформацію про будь які підозрілі речі, які ви помітили.
Інтернет-Банкінг та наші мобільні додатки – надійні та безпечні фінансові помічники. Для їх захисту ми використовуємо сучасні технології, які відповідають найвищим стандартам обслуговування, прийнятим у світовій практиці. Однак дуже багато залежить і від дій самих користувачів. Будь ласка, зверніть увагу на кілька важливих правил роботи з Інтернет-Банкінгом. Їх дотримання допоможе вам зберегти ваші персональні дані і гроші на рахунках в безпеці.
Забезпечуємо захищене SSL-з'єднання, що забезпечує конфіденційність інформації, що передається.
Надсилаємо одноразові паролі для підтвердження платежів Пароль діє кілька хвилин і його можна використати тільки один раз.
Автоматично завершуємо сесію, якщо ви не робите ніяких дій протягом 10 хвилин; якщо ви забудете вийти з Інтернет-Банкінгу, ніхто не зможе скористатися вашим обліковим записом.
Блокуємо обліковий запис, якщо пароль або код з SMS був введений неправильно декілька разів. Ви можете відновите свій доступ через Контакт-Центр всього за кілька хвилин.
не повідомляйте нікому свій пароль / логін; найкраще місце для зберігання пароля - ваша пам'ять; не записуйте пароль від Інтернет-Банкінгу, не зберігайте його поруч з картою, в гаманці або на видному місці в будинку або на роботі.
використовуйте складні паролі, не рекомендується використовувати пароль для входу в систему, який також використовується Вами для авторизації на інших сайтах, особливо розважального характеру;
регулярно змінюйте пароль для входу в систему; якщо у Вас виникли підозри в компрометації пароля, негайно змініть його;
перед початком роботи з системою Інтернет-Банкінг переконайтеся, що адресний рядок браузера завжди починається з https://www.online.accordbank.com.ua або https://online.accordbank.com.ua;
при роботі обов'язково перевіряйте наявність безпечного з'єднання (зазвичай позначається браузерами значком "замочок");
перед здійсненням доступу до Системи Інтернет-Банкінг необхідно переконатися, що при з'єднанні робочої станції Клієнта з Сайтом Банку активовано та використовується SSL-захист, а в адресному рядку браузера зазначена коректна адреса Сайту Банку;
перед введенням Одноразового цифрового паролю необхідно пересвідчитись, що відправником SMS-повідомлення є Банк
по-можливості заходьте в Інтернет-Банкінг з персонального пристрою;
встановіть обмеження на виконання операцій по Вашим карткам;
не використовуйте функції збереження паролів, які пропонує браузер.
повинен складатись не менше, ніж з 6 латинських символів або цифр;
має містити мінімум 2 латинських символи;
має містити мінімум 2 цифри;
має містити мінімум 1 велику літеру.
використання прописних і заголовних букв, цифр, спеціальних символів;
використання в якості паролю комбінації знаків, значення послідовності яких важко визначити;
не використовувати пароль, що містить особисту інформацію (ім'я, прізвище, дату народження, номер телефону, автомобіля, адресу і т.п.);
не використовувати в якості один і той самий символ, що повторюється, або комбінацію, що повторюється, з декількох символів (наприклад: ZZZZZZZZ, abcabcabc, 111222333);
не використовувати в якості пароля комбінації символів, які набираються в закономірному порядку на клавіатурі (наприклад: "12345678" або "qwertyui" і т. п.).
Завдяки протоколу SSL (Secure Sockets Layer) відбувається аутентифікація сервера - підтвердження, що ви потрапили на той сайт, на який хотіли, і він захищений. Протокол забезпечує передачу інформації в закодованому вигляді, щоб ніхто не зміг спотворити її або отримати до неї доступ. Клієнтська програма SSL вбудована в браузер, тому користувачам не потрібно робити ніяких спеціальних дій, щоб переключитися на SSL-з'єднання. Ви можете перевірити справжність сертифікату сервера Акордбанку, клікнувши на значок захищеного з'єднання у вигляді закритого замка в адресному рядку вашого браузера. При кліку на «Показати сертифікат» можна подивитися його подробиці: ким виданий, на який термін і статус. Якщо статус сертифіката відмінний від: «This certificate is OK» , «Сертифікат дійсний» або «Этот сертификат действителен», будь ласка, негайно вийдіть із системи Інтернет-Банкінг і повідомте про це в банк будь-яким зручним для вас способом.
Для отримання паролю достатньо скачати мобільний застосунок Акордбанку з AppStore/GooglePlay і пройти легкий покроковий сценарій реєстрації або ж звернутись до будь-якого зручного відділення Акордбанку.
WEB-версія системи Інтернет-Банкінг коректно працює в останніх доступних версіях наступних браузерів:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Opera
Safari
Edge
Так. Система працює 24 години 7 днів на тиждень (за винятком часу регламентних та профілактичних робіт).
Пароль повинен складатись не менше, ніж з 6 латинських символів або цифр; містити мінімум 2 латинських символи , мінімум 2 цифри та мінімум 1 велику літеру.
Для відновлення паролю зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (цілодобово). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.
Пароль на вхід (який ви встановлювали самостійно) можна змінити у вікні налаштування профілю в Системі Інтернет-Банкінг -> Змінити пароль.
Первинний пароль (пароль для першого входу в систему) – 24 години, для повторного отримання необхідно звернутись до Контакт-центру банку (цілодобово).
Пароль (постійний пароль, встановлений клієнтом) – без терміну дії. Разом з тим, в рамках дотримання власної персональної безпеки при роботі з Системою Інтернет-Банкінг, ми рекомендуємо Вам проводити зміну пароля доступу до Системи не рідше одного разу на місяць.
Одноразовий пароль (пароль, який надсилається смс-повідомленням для здійснення переказів та операцій в Системі Інтернет-Банкінг) – 5 хвилин, для повторного отримання необхідно зробити запит на відправлення паролю (шляхом натискання на посилання «Відправити ще раз»).
Причиною блокування користувача може бути невірно введений 3 рази поспіль пароль входу або Одноразовий пароль для проведення переказів. Для розблокування користувача зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (цілодобово). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.
Необхідно звернутися до Контакт-центру банку (цілодобово). Розблокування доступу до Системи Інтернет-Банкінг також здійснюється шляхом звернення до Контакт-центру банку.
Так, звичайно, обирайте зручний для Вас спосіб. На сьогодні доступні:
WEB-версія Системи Інтернет-Банкінг, яка відкривається лише з комп’ютерів, ноутбуків та планшетів;
мобільний додаток для смартфонів/ планшетів з операційною системою Android (версія ОС 9 та вище);
мобільний додаток для смартфонів/ планшетів з операційною системою Apple iOS (яка використовується в iPhone) (версія ОС 14.0 та вище).
Так. Система не має обмежень щодо доступу із-за кордону. Але слід пам'ятати, що для отримання SMS-повідомлень перебуваючи в роумінгу необхідно активувати відповідну послугу у Вашого мобільного оператора. Також треба пам'ятати, що доставка SMS-повідомлень в роумінг повністю залежить від технічних можливостей мобільного оператора.
Якщо у Вас змінився номер мобільного телефону, який Ви вказували в Банку як Фінансовий телефон, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, яке Вас обслуговує, з метою актуалізації Ваших персональних даних та проведення необхідних дій з обліковим записом. При зміні Фінансового номеру буде здійснено закриття поточного облікового запису в Системі Інтернет-Банкінг та реєстрація нового, а, отже, здійсниться зміна логіну для входу у Систему.
Ви можете ознайомиться з регламентом виконання платежів у системі у розділі Регламент виконання платежів та ліміти на здійснення операцій
Відкрити вклад через Інтернет-Банкінг Ви можете в будь-який час (24 години на добу, 7 днів на тиждень). Нарахування процентів за Вкладом проводиться від дня, наступного за операційним днем надходження Вкладу у Банк, до дня, який передує його поверненню Вкладнику або списанню з Вкладного рахунка. У випадку, якщо розміщення вкладу відбувається у післяопераційний час Банку або неробочий день, Вклад вважається розміщеним Вкладником у перший операційний день Банку після такого дня. Операційний час в системі Інтернет-Банкінг встановлено наступний:
- в робочі дні з 09:00 до 22:59 – операційний час;
- в робочі дні з 23:00 по 08:59 та в будь-який час у вихідні та святкові дні – післяопераційний час.
Перерахування коштів на депозит можливе лише з Вашого поточного рахунку або карткового рахунку. Для того, щоб такий рахунок з’явився у списку вибору джерела коштів, його необхідно відкрити, відвідавши найближче відділення нашого банку, маючи при собі оригінали паспорта та ідентифікаційного коду.
В цьому немає потреби. Інформацію про відкриття депозитів засобами Системи Інтернет-Банкінг зазначено в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб у ПуАТ «КБ «Акордбанк» на сайті Акордбанку.
Так, звичайно. Роздрукований Депозитний договір Ви можете отримати, звернувшись до обслуговуючого Вас відділення, маючи при собі оригінали паспорта та ідентифікаційного коду. Обслуговуюче відділення просто визначити за останніми двома цифрами у номері договору, які відповідають коду відділення.
Ні, розміщення вкладу в Інтернет-Банкінгу можливе лише безготівковим шляхом з Вашого поточного або карткового рахунку. Тому перед відкриттям вкладу через Інтернет-Банкінг необхідно забезпечити наявність необхідної суми коштів на своєму рахунку.
Незалежно від місця розміщення вкладу (через відділення або через Інтернет-Банкінг) всі Ваші вклади Ви можете контролювати у Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Депозити».
Обслуговувати (поповнювати/ знімати) Ваші вклади (незалежно від місця їх розміщення) Ви можете, як через Інтернет-Банкінг, так і в обслуговуючому Вас відділенні. Обслуговуюче відділення просто визначити за останніми двома цифрами у номері договору, які відповідають коду відділення.
Для вкладів, розміщених за допомогою Системи Інтернет-Банкінг, підтвердженням здійснення розміщення або поповнення Вкладу, окрім виписки по Вкладному рахунку, може виступати опрацьована Банком операція щодо перерахування суми Вкладу з рахунку Клієнта на Вкладний рахунок, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Депозити» - закладка «Історія операцій» та у розділі «Картки та рахунки» - закладка «Останні операції».
Рахунок для виплати – це рахунок, на який буде відбуватись автоматичне зарахування:
суми доступних процентів у дату виплати (якщо умовами продукту передбачена виплата процентів протягом дії договору);
повної суми вкладу у дату закінчення договору.
Цей рахунок обирається при відкритті вкладу засобами системи Інтернет-Банкінг, та може бути змінений Вами протягом дії депозитного договору (за винятком дня закінчення вкладу).
Незалежно від місця розміщення вкладу (через відділення або через Інтернет-Банкінг) всі вклади підпадають під гарантії Фонду Гарантування вкладів фізичних осіб.
Через Інтернет-Банкінг можливо здійснювати лише часткове дострокове погашення кредиту. Повне погашення кредиту можливе лише у відділенні банку, оскільки воно потребує додаткових розрахунків. Під частковим достроковим погашенням кредиту мається на увазі прийняття платежів в розмірі більшому, ніж зазначено у графіку. Проте необхідно пам’ятати, що незалежно від дати внесення коштів для часткового дострокового погашення, фактичне погашення заборгованості відбувається виключно у дату чергового платежу у відповідності з Графіком платежів. Приклад: розмір планового платежу згідно графіку 500 грн до 10.10.2018 р., клієнт вносить 1500 грн 24.09.2018 р. Сума коштів зараховуються на рахунок для погашення кредиту та чекає дати 10.10.2018 р (дата згідно з Графіком платежу). В дату погашення 10.10.2018 сума 1500 грн. спрямовується: 500 грн - на погашення планового платежу, 1000 грн (залишок) - в рахунок часткового дострокового погашення кредиту.
Згідно умов Правил банківського обслуговування фізичних осіб у ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК» погашення заборгованості відбувається виключно у дату чергового платежу у відповідності з Графіком платежів, який Ви підписували при оформленні кредиту. Ці платежі списуються пізно ввечері, тому зміну заборгованості ви зможете побачити вже на наступний день після дати погашення, визначеної у Графіку платежів. Підтвердженням успішного прийняття платежу є опрацьована Банком операція щодо перерахування суми для погашення з рахунку Клієнта на кредит, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Кредити» - закладка «Історія операцій».
Списання у системах банку розміру мінімального платежу (як планового, так і простроченого) відбувається один раз в день: ввечері кожного робочого дня, тому розмір мінімального платежу актуалізується вже на наступний робочий день після погашення Вами заборгованості. Підтвердженням успішного прийняття платежу є опрацьована Банком операція щодо перерахування суми для погашення з рахунку Клієнта на кредит, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Кредити» - закладка «Історія операцій»