Вакансії

ПуАТ «КБ «Акордбанк»  пропонує:

  • цікаву роботу в дружньому колективі
  • гідний рівень заробітної плати
  • соціальний пакет
  • можливість професійного і кар’єрного зростання.

 

Старший касир у відділення, м. Кривий Ріг

  • досвід роботи у банківській установі від 1 року - обов`язково
  • знання нормативних документів НБУ
  • знання операційних банківських програм
  • досвід операційно-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб
  • особисті якості: уважність, відповідальний підхід до роботи, пунктуальність, стресостійкість.

 


Спеціаліст з комплаєнсу

Обов'язки:

  • Розроблення внутрішньобанківських документів з питань комплаєнсу;
  • Забезпечення дотримання Банком вимог чинного законодавства з метою мінімізації коплаєнс-ризиків;
  • Контроль за дотриманням внутрішньобанківських документів з питань комплаєнсу, зокрема: вимог Кодексу етики, процедур щодо запобігання конфлікту інтересів, механізму конфіденційного повідомлення (whistleblowing), тощо;
  • Консультування працівників банку з питань комплаєнсу, FATCA та інших питань;
  • Організація навчання та підвищення кваліфікації працівників Банку з питань комплаєнсу.

Вимоги :

  • Вища юридична освіта;
  • Досвід у банківській сфері на позиції спеціаліста з комплаєнсу, аудитора, юриста;
  • Англійська - рівень вище середнього (вміння розуміти, розмовляти, читати, писати);
  • Знання законодавства в сфері комлаєнсу та FATCA.


Старший касир у відділення Банку у м. Київ, м. Одеса, м. Харків, м. Чугуїв, м. Запоріжжя

 

Обов'язки:

 

- Приймання платежів від населення,

- Валюто-обмінні операції, 

- Ведення касових книг, 

- Видача готівкових коштів по чеку та  ПК  і т.д.

 

Вимоги : 

 

- Вища освіта;

- Досвід роботи касиром в банку від 1 року; 

- Знання нормативних актів НБУ до касової роботи;

- Наявність особистих якостей, як: відповідальність, уважність, пунктуальність, комунікабельність, вміння працювати в команді;

- Знання ПК та оргтехніки.

 

Головний економіст у відділення Банку у м. Київ, м. Одеса, м. Житомир, м. Луцьк, м. Львів, м. Дніпро, 

м. Мелітополь, м. Хмельницький, м. Охтирка

 

Обовязки :

 

- Здійснення розрахунково-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб;

- Обслуговування переказів в національній та іноземній валюті з дотриманням вимог валютного законодавства;

- Здійснення фінансового моніторингу клієнтів;

- Проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ;

- Ведення регістрів бухгалтерського обліку відповідно до вимог НБУ;

- Складання фінансової та статистичної звітності;

- Формування клієнтської бази відділення.

 

Вимоги :

 

- Вища освіта;

- Досвід роботи економістом в Банку від 6 міс.;

- Знання ПК та оргтехніки;

- Наявність особистих якостей, як : комунікабельність, уважність, пунктуальність, допитливість, вміння працювати в команді.

 


Регіональний директор з продажів Корпоративного бізнесу

обов’язки:
  • пошук потенційних клієнтів сегменту середнього та корпоративного бізнесу, залучення їх на комплексне обслуговування;
  • супроводження існуючого клієнтського портфелю сегмента середнього та корпоративного бізнесу;
  • виконання індивідуальних планових показників;
вимоги:
  • досвід прямих продажів банківських продуктів в сегменті середнього та корпоративного бізнесу від 2-х років;
  • знання технік продаж (холодні дзвінки, проходження «бар’єра» секретаря, переговорні техніки);
  • комунікабельність, структурована грамотна мова;
  • наявність напрацьованої клієнтської бази в сегменті середній та корпоративний бізнес (буде вважаться додатковою перевагою);

Менеджер з продажів Корпоративного бізнесу

обов’язки:
  • пошук потенційних клієнтів сегменту середнього та корпоративного бізнесу, залучення їх на комплексне обслуговування;
  • супроводження існуючого клієнтського портфелю сегмента середнього та корпоративного бізнесу;
  • виконання індивідуальних планових показників;
вимоги:
  • досвід прямих продажів банківських продуктів в сегменті середнього та корпоративного бізнесу від 2-х років;
  • знання технік продаж (холодні дзвінки, проходження «бар’єра» секретаря, переговорні техніки);
  • комунікабельність, структурована грамотна мова;
  • наявність напрацьованої клієнтської бази в сегменті середній та корпоративний бізнес (буде вважаться додатковою перевагою);

Якщо Ви прагнете здобути безцінний досвід та поділитися своїми знаннями, надсилайте розгорнуте резюме із зазначенням зарплатних очікувань на E-mail: tk@accordbank.com.ua




 

 

Курси валют банку

ВалютаКупівляПродаж
Долар США24.3524.49
Євро26.8227.04
Російський рубль0.3200.385
Англійський фунт стерлінгів00.0000.00
Швейцарський франк23.7025.09
Шведська крона00.0000.00
Польський злотий06.0006.30
* курси валют Головного Банку
(в регіонах можуть відрізнятися)

Крос-курси конвертації готівкової валюти

на 20.09.2019
EUR / USD USD / EUR
1,1020 0,9010

Курси для розрахунків
платіжними картками

на 20.09.2019
Валюта Купівля Продаж
USD (840) 24,45 24,75
EUR (978) 26,90 27,35
Операції по картковому рахунку у валютах, відмінних від UAH, USD та EUR конвертуються згідно з курсами MasterCard.

  

ПуАТ «КБ «Акордбанк»  Ліцензія НБУ №245 від 07.11.2011 року
Україна, 04136, м. Київ, вул. Стеценка, буд. 6
0 800 503 880, 044 538-18-61
info[@]accordbank.com.ua