Поради та часті питання

В яких браузерах можна працювати з Системою Інтернет-Банкінг?

WEB-версія системи Інтернет-Банкінг коректно працює в останніх доступних версіях наступних браузерів:

  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Opera
  • Safari
  • Edge

Чи можна користуватися системою Інтернет-Банкінг в нічний час і на вихідних?

Так. Система працює 24 години 7 днів на тиждень (за винятком часу регламентних та профілактичних робіт).

Які вимоги до створення Паролю?

Пароль повинен складатись не менше, ніж з 6 латинських символів або цифр; містити мінімум 2 латинських символи , мінімум 2 цифри та мінімум 1 велику літеру.

Я забув пароль, що робити?

Для відновлення паролю зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (з 08:00 до 19:00 в робочі дні, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.

Як змінити пароль для входу в систему?

Пароль на вхід (який ви встановлювали самостійно) можна змінити у вікні налаштування профілю в Системі Інтернет-Банкінг > Змінити пароль.

Який термін дії паролів (Первинного паролю, Паролю, Одноразового паролю)?

Первинний пароль (пароль для першого входу в систему) – 24 години, для повторного отримання необхідно звернутись до Контакт-центру банку (з 08:00 до 19:00 в робочі дні, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61)

Пароль (постійний пароль, встановлений клієнтом) – без терміну дії. Разом з тим, в рамках дотримання власної персональної безпеки при роботі з Системою Інтернет-Банкінг, ми рекомендуємо Вам проводити зміну пароля доступу до Системи не рідше одного разу на місяць.

Одноразовий пароль (пароль, який надсилається смс-повідомленням для здійснення переказів та операцій в Системі Інтернет-Банкінг) – 5 хвилин, для повторного отримання необхідно зробити запит на відправлення паролю (шляхом натискання на посилання «Відправити ще раз»).

При вході в систему з'являється повідомлення "Доступ до системи заблоковано". Чому і як розблокувати користувача?

Причиною блокування користувача може бути невірно введений 3 рази поспіль пароль входу або Одноразовий пароль для проведення переказів. Для розблокування користувача зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (з 08:00 до 19:00 в робочі дні, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.

Хочу тимчасово заблокувати доступ до Системи Інтернет-Банкінг, що треба робити?

Необхідно звернутися до Контакт-центру банку (з 08:00 до 19:00 в робочі дні, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). Розблокування доступу до Системи Інтернет-Банкінг також здійснюється шляхом звернення до Контакт-центру банку.

Чи можливо користуватися Системою Інтернет-Банкінг з мобільного телефону?

На сьогодні доступні:
- WEB-версія Системи Інтернет-Банкінг, яка відкривається лише з комп’ютерів, ноутбуків та планшетів;
- мобільний додаток для смартфонів/ планшетів з операційною системою Android (версія ОС 4.4 та вище).
Мобільний додаток для смартфонів/ планшетів з операційною системою Apple iOS (яка використовується в iPhone) поки знаходиться в роботі і буде опубліковано пізніше.

Чи можна використовувати систему перебуваючи за кордоном?

Так. Система не має обмежень щодо доступу із-за кордону. Але слід пам'ятати, що для отримання SMS-повідомлень перебуваючи в роумінгу необхідно активувати відповідну послугу у Вашого мобільного оператора. Також треба пам'ятати, що доставка SMS-повідомлень в роумінг повністю залежить від технічних можливостей мобільного оператора.

Що робити, якщо у мене змінився номер мобільного телефону, до якого підключено Систему Інтернет-Банкінг?

Якщо у Вас змінився номер мобільного телефону, який Ви вказували в Банку як Фінансовий телефон, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, яке Вас обслуговує, з метою актуалізації Ваших персональних даних та проведення необхідних дій з обліковим записом. При зміні Фінансового номеру буде здійснено закриття поточного облікового запису в Системі Інтернет-Банкінг та реєстрація нового, а, отже, здійсниться зміна логіну для входу у Систему.

Чому платіж довго перебуває в статусі «В обробці»?

Ви можете ознайомиться з регламентом виконання платежів у системі у розділі Регламент виконання платежів та ліміти на здійснення операцій

В який час доступне відкриття вкладів через Інтернет-Банкінг? З якого часу починають нараховуватись проценти за вкладом?

Відкрити вклад через Інтернет-Банкінг Ви можете в будь-який час (24 години на добу, 7 днів на тиждень). Нарахування процентів за Вкладом проводиться від дня, наступного за операційним днем надходження Вкладу у Банк, до дня, який передує його поверненню Вкладнику або списанню з Вкладного рахунка. У випадку, якщо розміщення вкладу відбувається у післяопераційний час Банку або неробочий день, Вклад вважається розміщеним Вкладником у перший операційний день Банку після такого дня. Операційний час в системі Інтернет-Банкінг встановлено наступний:
- в робочі дні з 09:00 до 18:59 – операційний час;
- в робочі дні з 19:00 по 08:59 та в будь-який час у вихідні та святкові дні – післяопераційний час.

Що робити якщо у списку вибору джерела коштів при відкритті депозиту немає жодного рахунку?

Перерахування коштів на депозит можливе лише з Вашого поточного рахунку 2620 або карткового рахунку 2625. Для того, щоб такий рахунок з’явився у списку вибору джерела коштів, його необхідно відкрити, відвідавши найближче відділення нашого банку, маючи при собі оригінали паспорта та ідентифікаційного коду.

Чи потрібно після відкриття депозиту через Інтернет-Банкінг підписувати депозитний договір у відділенні?

В цьому немає потреби. Інформацію про відкриття депозитів засобами Системи Інтернет-Банкінг зазначено в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб у ПуАТ "КБ "Акордбанк" на сайті Акордбанку.

Чи можу я отримати депозитний договір за вкладом, відкритим через Інтернет-Банкінг?

Так, звичайно. Роздрукований Депозитний договір Ви можете отримати, звернувшись до обслуговуючого Вас відділення, маючи при собі оригінали паспорта та ідентифікаційного коду. Обслуговуюче відділення просто визначити за останніми двома цифрами у номері договору, які відповідають коду відділення.

Я можу відкрити вклад через Інтернет-Банкінг, але внести кошти готівкою?

Ні, розміщення вкладу в Інтернет-Банкінгу можливе лише безготівковим шляхом з Вашого поточного або карткового рахунку. Тому перед відкриттям вкладу через Інтернет-Банкінг необхідно забезпечити наявність необхідної суми коштів на своєму рахунку.

Як я можу поповнити/знімати свої вклади та контролювати рух коштів за ними?

Незалежно від місця розміщення вкладу (через відділення або через Інтернет-Банкінг) всі Ваші вклади Ви можете контролювати у Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Депозити».

Обслуговувати (поповнювати/ знімати) Ваші вклади (незалежно від місця їх розміщення) Ви можете, як через Інтернет-Банкінг, так і в обслуговуючому Вас відділенні. Обслуговуюче відділення просто визначити за останніми двома цифрами у номері договору, які відповідають коду відділення.

Для вкладів, розміщених за допомогою Системи Інтернет-Банкінг, підтвердженням здійснення розміщення або поповнення Вкладу, окрім виписки по Вкладному рахунку, може виступати опрацьована Банком операція щодо перерахування суми Вкладу з рахунку Клієнта на Вкладний рахунок, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Депозити» - закладка «Історія операцій» та у розділі «Картки та рахунки» - закладка «Останні операції».

Навіщо обирати «Рахунок для виплати» при відкритті вкладу засобами Системи Інтернет-Банкінг?

Рахунок для виплати – це рахунок, на який буде відбуватись автоматичне зарахування:
- суми доступних процентів у дату виплати (якщо умовами продукту передбачена виплата процентів протягом дії договору);
- повної суми вкладу у дату закінчення договору.
Цей рахунок обирається при відкритті вкладу засобами системи Інтернет-Банкінг, та може бути змінений Вами протягом дії депозитного договору (за винятком дня закінчення вкладу).

Чи підпадають вклади, відкриті у Системи Інтернет-Банкінг, під гарантії Фонду Гарантування вкладів фізичних осіб?

Незалежно від місця розміщення вкладу (через відділення або через Інтернет-Банкінг) всі вклади підпадають під гарантії Фонду Гарантування вкладів фізичних осіб.

Рекомендації з безпеки

  • нікому і ніколи не повідомляйте свій пароль / логін, ніколи і ніде не записуйте їх. При роботі з системою не використовуйте функції збереження паролів, які може запропонувати браузер;
  • не використовуйте прості або дуже короткі паролі. Також не рекомендується використовувати пароль для входу в систему, який також використовується Вами для авторизації на інших сайтах, особливо розважального характеру;
  • регулярно змінюйте пароль для входу в систему. Якщо у Вас виникли підозри в компрометації пароля, негайно змініть його;
  • перед початком роботи з системою Інтернет-Банкінг переконайтеся, що адресний рядок браузера завжди починається з https://www.online.accordbank.com.ua або https://online.accordbank.com.ua;
  • при роботі обов'язково перевіряйте наявність безпечного з'єднання (зазвичай позначається браузерами значком "замочок"). Особливо це стосується випадків, коли Ви плануєте виконувати платежі або змінити пароль. При невдалій перевірці - припиніть роботу з системою і покиньте сайт;
  • після закінчення роботи з системою - обов'язково вийдіть з неї за допомогою кнопки Вихід. Закрити браузер - не достатньо!
  • по-можливості не виконуйте платежі за допомогою системи на публічних комп'ютерах, доступ до яких мають безліч людей (наприклад, інтернет-кафе);
  • встановіть обмеження на виконання операцій по Вашим карткам;
  • якщо у вас виникли будь-які сумніви, зателефонуйте в Контакт-центру банку (з 08:00 до 19:00 в робочі дні, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). Співробітники банку нададуть відповідь на всі ваші питання і будуть дуже вдячні за інформацію про будь які підозрілі речі, які ви помітили.



 

Курси валют банку

ВалютаКупівляПродаж
Долар США28.0128.18
Євро32.6532.89
Російський рубль0.3400.415
Англійський фунт стерлінгів00.0000.00
Швейцарський франк26.9029.22
Шведська крона00.0000.00
Польський злотий07.2607.64
* курси валют Головного Банку
(в регіонах можуть відрізнятися)

Крос-курси конвертації готівкової валюти

на 18.09.2018
EUR / USD USD / EUR
1,1640 0,8510

Курси для розрахунків
платіжними картками

на 18.09.2018
Валюта Купівля Продаж
USD (840) 28,05 28,35
EUR (978) 32,65 33,15
Операції по картковому рахунку у валютах, відмінних від UAH, USD та EUR конвертуються згідно з курсами MasterCard.

  

ПуАТ «КБ «Акордбанк»  Ліцензія НБУ №245 від 07.11.2011 року
Україна, 04136, м. Київ, вул. Стеценка, буд. 6
0 800 503 880, 044 538-18-61
info[@]accordbank.com.ua