Акордбанк долучився до інформаційної кампанії НБУ з популяризації безготівкових розрахунків

22.11.2021

Національний банк розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless.

Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків, стимулюючи їх зростання.

«Кількість безконтактних платежів постійно зростає. Користувачі розраховуються безконтактно в торгових мережах, а також за доставлення товарів. Клієнти Акордбанку регулярно використовують програми Apple Pay та Google Pay для безконтактної оплати як найбільш безпечні, що особливо важливо за нинішніх умов. Окрім цього, поступово збільшується й об’єм безготівкових розрахунків у Системі Інтернет-Банкінг. При цьому, все ж таки, досі залишається частина аудиторії, яка з обережністю ставиться до digital-трансформації фінансового сектору.
Інформаційна кампанія Національного Банку України допоможе залучити ще більше споживачів до безготівкових розрахунків, адже завдяки сучасним технологіям перерахування є миттєвим, телефон - завжди під рукою, і не потрібно носити з собою картку», - зазначив Олексій Руднєв, Голова Правління ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК».

У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Крім того, детально пояснять, як працює NFC-технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.

«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою», – розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан.

Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.

«Тому ми розраховуємо, що молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн і купувати в інтернеті», – сказав Олексій Шабан.

Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.

«Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. Ми маємо Дорожню карту розвитку безготівкової економіки до 2025 року, яка передбачає поступовий перехід України до Cashless economy завдяки стимулюванню витрат у безготівковій формі, розвитку інфраструктури безготівкових платежів, зниженню використання готівки та забезпеченню сталості платіжної інфраструктури», – зауважив директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсен Макарчук.

«Сьогодні ми бачимо чітку тенденцію до збільшення кількості та обсягів безготівкових платежів. Українці дедалі більше віддають перевагу cashless-розрахункам. Безготівкові розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їх сьогоднішнім потребам. Водночас це є показником і зростання рівня фінансової грамотності, і довіри до платіжних інновацій. Упевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на усі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше», – прокоментувала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Васильєва.

З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) "Cashless" із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.

Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.

Довідково:
Генеральні партнери інформаційної кампанії #Cashless: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, ПРОСТІР, Mastercard, ЄМА, Кіберполіція, Portmone, iPay.ua, Київстар, Альфа-Банк, Ельдорадо, Фокстрот.

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.