Фізичним особам

Інтернет-Банкінг та мобільні додатки – надійні фінансові помічники, що завжди під рукою

Зручний та простий сервіс дистанційного доступу до банківських продуктів 24 години, 7 днів на тиждень. Вирішує ваші завдання скрізь, де є Інтернет, та, за необхідності, легко поміщається у кишені.

0₴

безкоштовне підключення

0%

безкоштовне обслуговування

100%

безпечне виконання операцій

Ваш дистанційний фінансовий асистент допомагає виконувати безліч функцій

Обмінювати валюту online

Замовляти картки

Поповнювати мобільний

Оплачувати послуги

Відкривати нові депозити

Погашати кредити

Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)

Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)

Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку

Переказувати кошти на будь-які картки України


Переказувати безкоштовно кошти між власними рахунками

Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні

Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків

Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції

Обмінювати валюту online

Замовляти картки

Поповнювати мобільний

Оплачувати послуги

Відкривати нові депозити

Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)

Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)

Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку

Переказувати кошти на будь-які картки України

Перезувати безкоштовно кошти між власними рахунками

Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні

Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків

Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції

Обмінювати валюту online

Замовляти картки

Поповнювати мобільний

Оплачувати послуги

Відкривати нові депозити

Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)

Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)

Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку

Переказувати кошти на будь-які картки України

Перезувати безкоштовно кошти між власними рахунками

Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні

Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків

Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції

Підключення до Системи Інтернет-Банкінг та робота з обліковим записом

Канали підключення

Відділення Банку

Контакт-центр
0 800 503 880

Умови підключення

Наявність діючого карткового рахунку у гривнях з підключеною послугою sms-інформування (GSM-банкінг)

Наявність зареєстрованого у Банку Фінансового номеру телефону (номер, на який будуть приходити одноразові паролі та первинний пароль для першого входу)

Перевірити наявність зареєстрованого у Банку Фінансового номеру телефону та можливість вашої реєстрації в телефонному режимі можна звернувшись у наш Контакт-Центр: 0 800 503 880 (цілодобово).

Якщо номер відсутній – потрібно звернутися до найближчого відділення банку (з паспортом та ідентифікаційним номером) та надати заяву стосовно встановлення Фінансового номеру мобільного телефону.

Якщо ж усі умови виконуються – підключення можливе співробітником Контакт-Центру, так і у будь-якому зручному відділенні.

Перший вхід

Після підключення Інтернет-Банкінгу на Фінансовий номер відправляється Первинний пароль для входу в систему (термін дії Первинного паролю – 24 години!)

На сторінці web‑версії чи у мобільному додатку потрібно ввести пароль з sms та встановити власний пароль

Відновлення паролю, розблокування входу чи інші питання

Забули пароль, заблокували вхід чи просто є питання по системі Інтернет-Банкінг?

Звертайтесь до Контакт-Центру
0 800 503 8 80 – усі дзвінки по Україні безкоштовні
+38 044 538 18 61 - дзвінки по Україні та з-за кордону за стандартними тарифами вашого оператора (цілодобово)

Тарифи

Перекази між власними рахунками - БЕЗКОШТОВНО

Перекази на картки інших банків України – 0,5% min. 5 грн.

Перекази на рахунки чи картку Акордбанку - 0,1% min. 1 грн.

Перекази на рахунки за межі банку по Україні - 0,5% min. 5 грн.

Перекази за рахунок кредитних коштів - згідно з Тарифами обслуговування кредитних карток

Оплата послуг – 1 грн.

Оплата штрафів за порушення ПДР – 3 грн.

Ліміти

Тип платежу/ переказу Денний ліміт Ліміт на 1 операцію
Переказ коштів на рахунки/картки в межах Банку, в т.ч. власні Без ліміту Без ліміту
Переказ коштів за межі Банку по Україні 399 999,99 грн 399 999,99 грн
Переказ на картки інших банків України* 29 999 грн. 29 999 грн. 
Купівля/продаж/обмін іноземної валюти Без ліміту 30 000 USD/30 000 EUR

* Максимальна сума одного переказу за місяць на одну картку - 249 999 грн.
Кількість операцій за добу - 5 шт.
Кількість операцій за 4 дні - 20 шт.
Кількість операцій протягом календарного місяця - 50 шт.

Регламент обробки платежів

Тип переказу Додаткові умови Початок обробки платежу Банком Середній час виконання1
Переказ коштів у межах Банку (в т.ч. операції купівлі/ продажу/обміну валют) - на картковий рахунок цілодобово відразу до 5 хвилин
- на поточний рахунок надісланий до 22:59 включно
у робочі дні
надісланий після 23:00 включно
у робочі дні чи у вихідні/святкові дні
відразу 2 до 5 хвилин 3
Переказ коштів за межі Банку надісланий до 17:30 у робочі дні (до 16:30 у передсвяткові дні) відразу до 60 хвилин
надісланий після 17:30 у робочі дні (після 16:30 у передсвяткові дні) чи у вихідні/святкові дні наступний банківський день, після 9:00 4 до 60 хвилин

1 Середній час виконання відображає очікуваний час до успішного виконання документа. Якщо ж за результатами автоматичної перевірки документа необхідно буде додаткова перевірка співробітником банку, час проведення може істотно збільшитися.

2 Документ буде оброблений відразу після підтвердження проведення переказу клієнтом, дата виконання буде вказана наступним Операційним днем.

3 Якщо документ створено під час виконання регламентних робіт, час виконання документу може бути збільшено на період проведення таких робіт. Одразу після завершення регламентних робіт документ буде автоматично оброблено банком.

4 При здійсненні платежу кошти будуть списані з рахунку одразу після ініціювання платежу (за виключенням часу проведення регламентних робіт), і відправлені одержувачу на наступний робочий день після 9:00. За умови наявності технічної можливості Банк має право виконати платіж у фактичну дату отримання запиту від Клієнта.

Не передавайте нікому дані для входу в систему

Використовуйте складні паролі

Регулярно змінюйте пароль

Заходьте в Інтернет-Банкінг з персональних пристроїв

Встановлюйте ліміти на виконання операцій по карткам

Завжди виходьте з системи по закінченню сеансу роботи

Якщо у вас виникли будь-які сумніви, припиніть роботу з системою, покиньте сайт та зателефонуйте в Контакт-центру банку (цілодобово, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). Співробітники банку нададуть відповідь на всі ваші питання і будуть дуже вдячні за інформацію про будь які підозрілі речі, які ви помітили.

Інтернет-Банкінг та наші мобільні додатки – надійні та безпечні фінансові помічники. Для їх захисту ми використовуємо сучасні технології, які відповідають найвищим стандартам обслуговування, прийнятим у світовій практиці. Однак дуже багато залежить і від дій самих користувачів. Будь ласка, зверніть увагу на кілька важливих правил роботи з Інтернет-Банкінгом. Їх дотримання допоможе вам зберегти ваші персональні дані і гроші на рахунках в безпеці.

Що ми робимо для вашої безпеки

  • Забезпечуємо захищене SSL-з'єднання, що забезпечує конфіденційність інформації, що передається.

  • Надсилаємо одноразові паролі для підтвердження платежів Пароль діє кілька хвилин і його можна використати тільки один раз.

  • Автоматично завершуємо сесію, якщо ви не робите ніяких дій протягом 15 хвилин; якщо ви забудете вийти з Інтернет-Банкінгу, ніхто не зможе скористатися вашим обліковим записом.

  • Блокуємо обліковий запис, якщо пароль або код з SMS був введений неправильно декілька разів. Ви можете відновите свій доступ через Контакт-Центр всього за кілька хвилин.

Рекомендації Клієнтам з безпеки

  • не повідомляйте нікому свій пароль / логін; найкраще місце для зберігання пароля - ваша пам'ять; не записуйте пароль від Інтернет-Банкінгу, не зберігайте його поруч з картою, в гаманці або на видному місці в будинку або на роботі.

  • використовуйте складні паролі, не рекомендується використовувати пароль для входу в систему, який також використовується Вами для авторизації на інших сайтах, особливо розважального характеру;

  • регулярно змінюйте пароль для входу в систему; якщо у Вас виникли підозри в компрометації пароля, негайно змініть його;

  • перед початком роботи з системою Інтернет-Банкінг переконайтеся, що адресний рядок браузера завжди починається з https://www.online.accordbank.com.ua або https://online.accordbank.com.ua;

  • при роботі обов'язково перевіряйте наявність безпечного з'єднання (зазвичай позначається браузерами значком "замочок");

  • перед здійсненням доступу до Системи Інтернет-Банкінг необхідно переконатися, що при з'єднанні робочої станції Клієнта з Сайтом Банку активовано та використовується SSL-захист, а в адресному рядку браузера зазначена коректна адреса Сайту Банку;

  • перед введенням Одноразового цифрового паролю необхідно пересвідчитись, що відправником SMS-повідомлення є Банк

  • по-можливості заходьте в Інтернет-Банкінг з персонального пристрою;

  • встановіть обмеження на виконання операцій по Вашим карткам;

  • не використовуйте функції збереження паролів, які пропонує браузер.

Вимоги до створення Паролю

  • повинен складатись не менше, ніж з 6 латинських символів або цифр;

  • має містити мінімум 2 латинських символи;

  • має містити мінімум 2 цифри;

  • має містити мінімум 1 велику літеру.

Рекомендації Клієнтам по створенню безпечного пароля для входу до Системи Інтернет-Банкінг

  • використання прописних і заголовних букв, цифр, спеціальних символів;

  • використання в якості паролю комбінації знаків, значення послідовності яких важко визначити;

  • не використовувати пароль, що містить особисту інформацію (ім'я, прізвище, дату народження, номер телефону, автомобіля, адресу і т.п.);

  • не використовувати в якості один і той самий символ, що повторюється, або комбінацію, що повторюється, з декількох символів (наприклад: ZZZZZZZZ, abcabcabc, 111222333);

  • не використовувати в якості пароля комбінації символів, які набираються в закономірному порядку на клавіатурі (наприклад: "12345678" або "qwertyui" і т. п.).

Що таке сертифікат SSL і як перевірити його справжність при вході в Інтернет-Банкінг

Завдяки протоколу SSL (Secure Sockets Layer) відбувається аутентифікація сервера - підтвердження, що ви потрапили на той сайт, на який хотіли, і він захищений. Протокол забезпечує передачу інформації в закодованому вигляді, щоб ніхто не зміг спотворити її або отримати до неї доступ. Клієнтська програма SSL вбудована в браузер, тому користувачам не потрібно робити ніяких спеціальних дій, щоб переключитися на SSL-з'єднання. Ви можете перевірити справжність сертифікату сервера Акордбанку, клікнувши на значок захищеного з'єднання у вигляді закритого замка в адресному рядку вашого браузера. При кліку на «Показати сертифікат» можна подивитися його подробиці: ким виданий, на який термін і статус. Якщо статус сертифіката відмінний від: «This certificate is OK» , «Сертифікат дійсний» або «Этот сертификат действителен», будь ласка, негайно вийдіть із системи Інтернет-Банкінг і повідомте про це в банк будь-яким зручним для вас способом.

В яких браузерах можна працювати з Системою Інтернет-Банкінг?

WEB-версія системи Інтернет-Банкінг коректно працює в останніх доступних версіях наступних браузерів:

  • Google Chrome

  • Mozilla Firefox

  • Opera

  • Safari

  • Edge

Чи можна користуватися системою Інтернет-Банкінг в нічний час і на вихідних?

Так. Система працює 24 години 7 днів на тиждень (за винятком часу регламентних та профілактичних робіт).

Які вимоги до створення Паролю?

Пароль повинен складатись не менше, ніж з 6 латинських символів або цифр; містити мінімум 2 латинських символи , мінімум 2 цифри та мінімум 1 велику літеру.

Я забув пароль, що робити?

Для відновлення паролю зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (цілодобово). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.

Як змінити пароль для входу в систему?

Пароль на вхід (який ви встановлювали самостійно) можна змінити у вікні налаштування профілю в Системі Інтернет-Банкінг -> Змінити пароль.

Який термін дії паролів (Первинного паролю, Паролю, Одноразового паролю)?

Первинний пароль (пароль для першого входу в систему) – 24 години, для повторного отримання необхідно звернутись до Контакт-центру банку (цілодобово).

Пароль (постійний пароль, встановлений клієнтом) – без терміну дії. Разом з тим, в рамках дотримання власної персональної безпеки при роботі з Системою Інтернет-Банкінг, ми рекомендуємо Вам проводити зміну пароля доступу до Системи не рідше одного разу на місяць.

Одноразовий пароль (пароль, який надсилається смс-повідомленням для здійснення переказів та операцій в Системі Інтернет-Банкінг) – 5 хвилин, для повторного отримання необхідно зробити запит на відправлення паролю (шляхом натискання на посилання «Відправити ще раз»).

При вході в систему з'являється повідомлення "Доступ до системи заблоковано". Чому і як розблокувати користувача?

Причиною блокування користувача може бути невірно введений 3 рази поспіль пароль входу або Одноразовий пароль для проведення переказів. Для розблокування користувача зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (цілодобово). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.

Хочу тимчасово заблокувати доступ до Системи Інтернет-Банкінг, що треба робити?

Необхідно звернутися до Контакт-центру банку (цілодобово). Розблокування доступу до Системи Інтернет-Банкінг також здійснюється шляхом звернення до Контакт-центру банку.

Чи можливо користуватися Системою Інтернет-Банкінг з мобільного телефону?

Так, звичайно, обирайте зручний для Вас спосіб. На сьогодні доступні:

  • WEB-версія Системи Інтернет-Банкінг, яка відкривається лише з комп’ютерів, ноутбуків та планшетів;

  • мобільний додаток для смартфонів/ планшетів з операційною системою Android (версія ОС 5.1 та вище);

  • мобільний додаток для смартфонів/ планшетів з операційною системою Apple iOS (яка використовується в iPhone) (версія ОС 9.0 та вище).

Чи можна використовувати систему перебуваючи за кордоном?

Так. Система не має обмежень щодо доступу із-за кордону. Але слід пам'ятати, що для отримання SMS-повідомлень перебуваючи в роумінгу необхідно активувати відповідну послугу у Вашого мобільного оператора. Також треба пам'ятати, що доставка SMS-повідомлень в роумінг повністю залежить від технічних можливостей мобільного оператора.

Що робити, якщо у мене змінився номер мобільного телефону, до якого підключено Систему Інтернет-Банкінг?

Якщо у Вас змінився номер мобільного телефону, який Ви вказували в Банку як Фінансовий телефон, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, яке Вас обслуговує, з метою актуалізації Ваших персональних даних та проведення необхідних дій з обліковим записом. При зміні Фінансового номеру буде здійснено закриття поточного облікового запису в Системі Інтернет-Банкінг та реєстрація нового, а, отже, здійсниться зміна логіну для входу у Систему.

Чому платіж довго перебуває в статусі «В обробці»? Чому платіж довго перебуває в статусі «В обробці»?

Ви можете ознайомиться з регламентом виконання платежів у системі у розділі Регламент виконання платежів та ліміти на здійснення операцій

В який час доступне відкриття вкладів через Інтернет-Банкінг? З якого часу починають нараховуватись проценти за вкладом?

Відкрити вклад через Інтернет-Банкінг Ви можете в будь-який час (24 години на добу, 7 днів на тиждень). Нарахування процентів за Вкладом проводиться від дня, наступного за операційним днем надходження Вкладу у Банк, до дня, який передує його поверненню Вкладнику або списанню з Вкладного рахунка. У випадку, якщо розміщення вкладу відбувається у післяопераційний час Банку або неробочий день, Вклад вважається розміщеним Вкладником у перший операційний день Банку після такого дня. Операційний час в системі Інтернет-Банкінг встановлено наступний:
- в робочі дні з 09:00 до 22:59 – операційний час;
- в робочі дні з 23:00 по 08:59 та в будь-який час у вихідні та святкові дні – післяопераційний час.

Що робити якщо у списку вибору джерела коштів при відкритті депозиту немає жодного рахунку?

Перерахування коштів на депозит можливе лише з Вашого поточного рахунку або карткового рахунку. Для того, щоб такий рахунок з’явився у списку вибору джерела коштів, його необхідно відкрити, відвідавши найближче відділення нашого банку, маючи при собі оригінали паспорта та ідентифікаційного коду.

Чи потрібно після відкриття депозиту через Інтернет-Банкінг підписувати депозитний договір у відділенні?

В цьому немає потреби. Інформацію про відкриття депозитів засобами Системи Інтернет-Банкінг зазначено в Правилах банківського обслуговування фізичних осіб у ПуАТ «КБ «Акордбанк» на сайті Акордбанку.

Чи можу я отримати депозитний договір за вкладом, відкритим через Інтернет-Банкінг?

Так, звичайно. Роздрукований Депозитний договір Ви можете отримати, звернувшись до обслуговуючого Вас відділення, маючи при собі оригінали паспорта та ідентифікаційного коду. Обслуговуюче відділення просто визначити за останніми двома цифрами у номері договору, які відповідають коду відділення.

Я можу відкрити вклад через Інтернет-Банкінг, але внести кошти готівкою?

Ні, розміщення вкладу в Інтернет-Банкінгу можливе лише безготівковим шляхом з Вашого поточного або карткового рахунку. Тому перед відкриттям вкладу через Інтернет-Банкінг необхідно забезпечити наявність необхідної суми коштів на своєму рахунку.

Як я можу поповнити/знімати свої вклади та контролювати рух коштів за ними?

Незалежно від місця розміщення вкладу (через відділення або через Інтернет-Банкінг) всі Ваші вклади Ви можете контролювати у Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Депозити».

Обслуговувати (поповнювати/ знімати) Ваші вклади (незалежно від місця їх розміщення) Ви можете, як через Інтернет-Банкінг, так і в обслуговуючому Вас відділенні. Обслуговуюче відділення просто визначити за останніми двома цифрами у номері договору, які відповідають коду відділення.

Для вкладів, розміщених за допомогою Системи Інтернет-Банкінг, підтвердженням здійснення розміщення або поповнення Вкладу, окрім виписки по Вкладному рахунку, може виступати опрацьована Банком операція щодо перерахування суми Вкладу з рахунку Клієнта на Вкладний рахунок, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Депозити» - закладка «Історія операцій» та у розділі «Картки та рахунки» - закладка «Останні операції».

Навіщо обирати «Рахунок для виплати» при відкритті вкладу засобами Системи Інтернет-Банкінг?

Рахунок для виплати – це рахунок, на який буде відбуватись автоматичне зарахування:

  • суми доступних процентів у дату виплати (якщо умовами продукту передбачена виплата процентів протягом дії договору);

  • повної суми вкладу у дату закінчення договору.

Цей рахунок обирається при відкритті вкладу засобами системи Інтернет-Банкінг, та може бути змінений Вами протягом дії депозитного договору (за винятком дня закінчення вкладу).

Чи підпадають вклади, відкриті у Системи Інтернет-Банкінг, під гарантії Фонду Гарантування вкладів фізичних осіб?

Незалежно від місця розміщення вкладу (через відділення або через Інтернет-Банкінг) всі вклади підпадають під гарантії Фонду Гарантування вкладів фізичних осіб.

Чи можливо здійснювати дострокове погашення кредиту через Інтернет-Банкінг?

Через Інтернет-Банкінг можливо здійснювати лише часткове дострокове погашення кредиту. Повне погашення кредиту можливе лише у відділенні банку, оскільки воно потребує додаткових розрахунків. Під частковим достроковим погашенням кредиту мається на увазі прийняття платежів в розмірі більшому, ніж зазначено у графіку. Проте необхідно пам’ятати, що незалежно від дати внесення коштів для часткового дострокового погашення, фактичне погашення заборгованості відбувається виключно у дату чергового платежу у відповідності з Графіком платежів. Приклад: розмір планового платежу згідно графіку 500 грн до 10.10.2018 р., клієнт вносить 1500 грн 24.09.2018 р. Сума коштів зараховуються на рахунок для погашення кредиту та чекає дати 10.10.2018 р (дата згідно з Графіком платежу). В дату погашення 10.10.2018 сума 1500 грн. спрямовується: 500 грн - на погашення планового платежу, 1000 грн (залишок) - в рахунок часткового дострокового погашення кредиту.

Чому після погашення кредиту готівкою не змінилась сума моєї заборгованості?

Згідно умов Правил банківського обслуговування фізичних осіб у ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК» погашення заборгованості відбувається виключно у дату чергового платежу у відповідності з Графіком платежів, який Ви підписували при оформленні кредиту. Ці платежі списуються пізно ввечері, тому зміну заборгованості ви зможете побачити вже на наступний день після дати погашення, визначеної у Графіку платежів. Підтвердженням успішного прийняття платежу є опрацьована Банком операція щодо перерахування суми для погашення з рахунку Клієнта на кредит, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Кредити» - закладка «Історія операцій».

Чому після погашення мінімального обов’язкового платежу по Кредитній картці не змінився розмір мінімального платежу?

Списання у системах банку розміру мінімального платежу (як планового, так і простроченого) відбувається один раз в день: ввечері кожного робочого дня, тому розмір мінімального платежу актуалізується вже на наступний робочий день після погашення Вами заборгованості. Підтвердженням успішного прийняття платежу є опрацьована Банком операція щодо перерахування суми для погашення з рахунку Клієнта на кредит, що знаходиться в Системі Інтернет-Банкінг у розділі «Кредити» - закладка «Історія операцій»

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.