ВАЖЛИВО! Шановні Клієнти, АКОРДБАНК проводить гнучку тарифну політику та ставить собі за мету задоволення потреб кожного Клієнта. У зв’язку з цим Банк готовий запропонувати Клієнту ІНДИВІДУАЛЬНІ УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ТАРИФИ) в залежності від потенційного об’єму та сум банківських операцій.

Акордбанк відкриває рахунки:

  • юридичним особам, їх відокремленим підрозділам, філіям та відділенням;
  • нерезидентам-інвесторам ;
  • представництвам нерезидентів;
  • фізичним особам-підприємцям;
  • інститутам спільного інвестування;
  • профспілкам ;
  • для формування статутного фонду та ін.

Розрахунково-касове обслуговування Банку передбачає надання суб’єктам господарювання таких основних послуг:

  • відкриття поточного рахунку в будь-якій валюті;
  • закриття поточного рахунку;
  • приймання готівки для зарахування коштів на поточний рахунок;
  • приймання платежів готівкою (без зарахування на поточний рахунок) з подальшим їх перерахуванням на рахунки в банках у межах України;
  • видача готівки з поточних рахунків;
  • проведення безготівкових платежів як в межах України, так і за кордон;
  • купівля /продаж іноземної валюти на міжбанківському валютному ринку України;
  • прийняття платежів від фізичних та юридичних осіб без укладання договору;
  • обслуговування кредитів, отриманих від нерезидентів.

Тарифні пакети «Акордбанку» дають можливість оптимізувати витрати підприємств на банківське обслуговування та орієнтовані на задоволення потреб у банківському обслуговуванні різних категорій юридичних осіб. Ми рекомендуємо:

Операційне обслуговування (операційний час) – з 9-00 до 16-50 (за платежами, які виконуються за системою «Клієнт-Банк»/«Інтернет-Банк», а також за платежами, які виконуються за платіжними дорученнями на паперових носіях)

Касове обслуговування клієнтів у відділеннях – з 9-00 до 17-30

Касове обслуговування клієнтів у Головному офісі:
- операційний час з 9-00 до 17-00 (з понеділка по четвер)
- операційний час з 9-00 до 16-00 (п’ятниця)

Обслуговування клієнтів за поточними рахунками в іноземній валюті.

Операційний час зарахування коштів на рахунки клієнтів-юридичних осіб:

  • понеділок-четвер з 9:00 до 17:30;
  • п’ятниця та передсвяткові робочі дні до 16:00.

Операційний час зарахування коштів на рахунки клієнтів-фізичних осіб:

  • понеділок-четвер з 9:00 до 17:30;
  • п’ятниця до 16:00;
  • в передсвяткові робочі дні – згідно з встановленого окремим наказом по Банку режимом роботи відділень;
  • в післяопераційний час для відділень, які працюють в режимі післяопераційного часу.

Обслуговування клієнтів за платіжними дорученням іноземній валюті:

  • подання платіжних документів для переказу в межах Банку – до 17:15 з понеділка по четвер, у п’ятницю та передсвяткові робочі дні до 16:15;
  • подання платіжних документів для переказу за межі Банку – до 15:00 з понеділка по четвер, у п’ятницю та передсвяткові робочі дні до 14:00.

Подання заяв про купівлю іноземної валюти (з одночасним перерахуванням Клієнтами гривневого еквіваленту на рахунок 2900):

  • до 11:00 за контрактами, що вже обслуговуються Банком;
  • до 10:30 у разі подання нових зовнішньоекономічних договорів, що не потребують додаткового розгляду, погодження управлінням фінансового моніторингу, за відсутності зауважень до документів клієнта з боку управління валютних операцій та валютного контролю. У разі наявності зауважень заява про купівлю виконується наступного робочого дня (після доопрацювання документів клієнтом);
  • до 16:30 попереднього робочого дня за зовнішньоекономічними договорами, що потребують додаткового розгляду або погодження управлінням фінансового моніторингу.

Подання заяв про продаж іноземної валюти (при наявності повного пакету документів) – до 11:00.

Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном (044) 538-18-54

Будемо раді відповісти на будь-яке Ваше питання.

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.