Шановні Клієнти!

Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме АКОРДБАНК.

Ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в ПуАТ«КБ«АКОРДБАНК» для кожного з Вас більш комфортним та зручним. Обслуговування Клієнтів на вищому рівні є однією з обов'язкових умов у відносинах між нами і нашими Клієнтами.

Якщо у Вас є зауваження або пропозиції щодо якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка, повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:

  • поштовим повідомленням на адресу Банку: 04136, м. Київ, вул. Стеценка, буд.6
  • зателефонувавши до Контакт-центру за номером 0 800 503 880 (безкоштовна «гаряча лінія») та 044 538-18-61 (вартість дзвінка відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку)
  • Важливо: для зауваження щодо роботи колекторів - зателефонувавши за номером 044 593 21 13 та 044 593 21 14 (вартість дзвінка відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку), з 09:00 до 18:00, з понеділка по п’ятницю.
  • направивши своє звернення на електронну адресу Банку quality, заповнивши стандартний Бланк для подачі електронних звернень
  • заповнивши спеціальну форму зворотнього зв’язку:

Для Банку важливо отримувати зворотній зв'язок та думку від Клієнтів щодо їх задоволення наданими Банком послугами та якістю обслуговування з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.

Запевняємо, що позитивні відгуки також не залишаться без уваги.

Звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо Ваше питання стосується продукту або послуги нашого Банку, або ж Ви бажаєте отримати інформаційну підтримку, Ви маєте можливість звернутись безпосередньо до Контакт-центру Банку.

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.