Шановні Клієнти!
Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме АКОРДБАНК.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в ПуАТ«КБ«АКОРДБАНК» для кожного з Вас більш комфортним та зручним. Обслуговування Клієнтів на вищому рівні є однією з обов'язкових умов у відносинах між нами і нашими Клієнтами.
Якщо у Вас є зауваження або пропозиції щодо якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка, повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:
Для Банку важливо отримувати зворотній зв'язок та думку від Клієнтів щодо їх задоволення наданими Банком послугами та якістю обслуговування з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Запевняємо, що позитивні відгуки також не залишаться без уваги.
Звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо Ваше питання стосується продукту або послуги нашого Банку, або ж Ви бажаєте отримати інформаційну підтримку, Ви маєте можливість звернутись безпосередньо до Контакт-центру Банку.