Фізичним особам

Інтернет-Банкінг та мобільні додатки – надійні фінансові помічники, що завжди під рукою

Зручний та простий сервіс дистанційного доступу до банківських продуктів 24 години, 7 днів на тиждень. Вирішує ваші завдання скрізь, де є Інтернет, та, за необхідності, легко поміщається у кишені.

0₴

безкоштовне підключення

0%

безкоштовне обслуговування

100%

безпечне виконання операцій

Ваш дистанційний фінансовий асистент допомагає виконувати безліч функцій

Перераховувати кошти на потреби ЗСУ

Обмінювати валюту online

Замовляти картки

Поповнювати мобільний

Оплачувати послуги

Відкривати нові депозити

Погашати кредити

Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)

Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)

Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку

Переказувати кошти на будь-які картки України


Переказувати безкоштовно кошти між власними рахунками

Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні

Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків

Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції

Перераховувати кошти на потреби ЗСУ

Обмінювати валюту online

Замовляти картки

Поповнювати мобільний

Оплачувати послуги

Відкривати нові депозити

Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)

Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)

Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку

Переказувати кошти на будь-які картки України

Перезувати безкоштовно кошти між власними рахунками

Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні

Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків

Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції

Перераховувати кошти на потреби ЗСУ

Обмінювати валюту online

Замовляти картки

Поповнювати мобільний

Оплачувати послуги

Відкривати нові депозити

Керувати діючими вкладами (поповнювати, знімати, змінювати рахунки для виплат, змінювати ознаку пролонгації)

Керувати налаштуваннями карток (блокувати / розблоковувати картки, управляти лімітами операцій з використанням карток, змінювати можливість проведення розрахунків картою в Інтернеті та ін.)

Переглядати детальну інформацію по усім діючим продуктам банку

Переказувати кошти на будь-які картки України

Перезувати безкоштовно кошти між власними рахунками

Переказувати кошти на довільні реквізити по Україні

Налаштовувати шаблони для переказів з власних рахунків

Змінювати пароль, переглядати курси валют, обирати мову системи, змінювати назви рахунків/карток та ін. корисні функції

Підключення до Системи Інтернет-Банкінг та робота з обліковим записом

Канали підключення

Відділення Банку

Контакт-центр
0 800 503 880

Віддалена ідентифікація

Умови підключення

Наявність діючого карткового рахунку 

Наявність зареєстрованого у Банку Фінансового номеру телефону (номер, на який будуть приходити одноразові паролі та первинний пароль для першого входу)

Якщо ще не маєте карткового рахунку чи Фінансового номеру - достатньо завантажити мобільний застосунок Акордбанку з AppStore/Google Play та пройти легкий покроковий сценарій реєстрації.

Перший вхід

Після підключення Інтернет-Банкінгу на Фінансовий номер відправляється Первинний пароль для входу в систему (термін дії Первинного паролю – 24 години!)

На сторінці web‑версії чи у мобільному додатку потрібно ввести пароль з sms та встановити власний пароль

Відновлення паролю, розблокування входу чи інші питання

Забули пароль, заблокували вхід чи просто є питання по системі Інтернет-Банкінг?

Звертайтесь до Контакт-Центру
0 800 503 8 80 – усі дзвінки по Україні безкоштовні
+38 044 538 18 61 - дзвінки по Україні та з-за кордону за стандартними тарифами вашого оператора (цілодобово)

Тарифи

Ліміти

Регламент обробки платежів

Не передавайте нікому дані для входу в систему

Використовуйте складні паролі

Регулярно змінюйте пароль

Заходьте в Інтернет-Банкінг з персональних пристроїв

Встановлюйте ліміти на виконання операцій по карткам

Завжди виходьте з системи по закінченню сеансу роботи

Якщо у вас виникли будь-які сумніви, припиніть роботу з системою, покиньте сайт та зателефонуйте в Контакт-центру банку (цілодобово, за тел. 0 800 503 8 80, 044 538 18 61). Співробітники банку нададуть відповідь на всі ваші питання і будуть дуже вдячні за інформацію про будь які підозрілі речі, які ви помітили.

Інтернет-Банкінг та наші мобільні додатки – надійні та безпечні фінансові помічники. Для їх захисту ми використовуємо сучасні технології, які відповідають найвищим стандартам обслуговування, прийнятим у світовій практиці. Однак дуже багато залежить і від дій самих користувачів. Будь ласка, зверніть увагу на кілька важливих правил роботи з Інтернет-Банкінгом. Їх дотримання допоможе вам зберегти ваші персональні дані і гроші на рахунках в безпеці.

Що ми робимо для вашої безпеки

Рекомендації Клієнтам з безпеки

Вимоги до створення Паролю

Рекомендації Клієнтам по створенню безпечного пароля для входу до Системи Інтернет-Банкінг

Що таке сертифікат SSL і як перевірити його справжність при вході в Інтернет-Банкінг

Як отримати пароль для входу?

В яких браузерах можна працювати з Системою Інтернет-Банкінг?

Чи можна користуватися системою Інтернет-Банкінг в нічний час і на вихідних?

Які вимоги до створення Паролю?

Я забув пароль, що робити?

Як змінити пароль для входу в систему?

Який термін дії паролів (Первинного паролю, Паролю, Одноразового паролю)?

При вході в систему з'являється повідомлення "Доступ до системи заблоковано". Чому і як розблокувати користувача?

Хочу тимчасово заблокувати доступ до Системи Інтернет-Банкінг, що треба робити?

Чи можливо користуватися Системою Інтернет-Банкінг з мобільного телефону?

Чи можна використовувати систему перебуваючи за кордоном?

Що робити, якщо у мене змінився номер мобільного телефону, до якого підключено Систему Інтернет-Банкінг?

Чому платіж довго перебуває в статусі «В обробці»? Чому платіж довго перебуває в статусі «В обробці»?

В який час доступне відкриття вкладів через Інтернет-Банкінг? З якого часу починають нараховуватись проценти за вкладом?

Що робити якщо у списку вибору джерела коштів при відкритті депозиту немає жодного рахунку?

Чи потрібно після відкриття депозиту через Інтернет-Банкінг підписувати депозитний договір у відділенні?

Чи можу я отримати депозитний договір за вкладом, відкритим через Інтернет-Банкінг?

Я можу відкрити вклад через Інтернет-Банкінг, але внести кошти готівкою?

Як я можу поповнити/знімати свої вклади та контролювати рух коштів за ними?

Навіщо обирати «Рахунок для виплати» при відкритті вкладу засобами Системи Інтернет-Банкінг?

Чи підпадають вклади, відкриті у Системи Інтернет-Банкінг, під гарантії Фонду Гарантування вкладів фізичних осіб?

Чи можливо здійснювати дострокове погашення кредиту через Інтернет-Банкінг?

Чому після погашення кредиту готівкою не змінилась сума моєї заборгованості?

Чому після погашення мінімального обов’язкового платежу по Кредитній картці не змінився розмір мінімального платежу?

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.