04.03.2021
Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Акордбанк долучився до інформаційної кампанії із захисту прав споживачів «Знай свої права», адже для нас важлива відкритість та прозорість у наданні фінансових послуг. Ми будуємо довготривалі відносини з клієнтами, тому прагнемо партнерської гармонійності та взаєморозуміння.
«Створення фінансового комфорту для споживачів є основним пріоритетом під час надання послуг бізнесу та населенню, а фінансова грамотність Клієнтів – запорука успішного розвитку банківського сектору, бо всі Клієнти мають розуміти не тільки свої обов’язки, але і права», - зазначив Олексій Руднєв, в.о. Голови Правління ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК».
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права»