Шановні Клієнти!
Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме АКОРДБАНК.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в ПуАТ«КБ«АКОРДБАНК» для кожного з Вас більш комфортним та зручним. Обслуговування Клієнтів на вищому рівні є однією з обов'язкових умов у відносинах між нами і нашими Клієнтами.
Якщо у Вас є зауваження або пропозиції щодо якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка, повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:
Для Банку важливо отримувати зворотній зв'язок та думку від Клієнтів щодо їх задоволення наданими Банком послугами та якістю обслуговування з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Запевняємо, що позитивні відгуки також не залишаться без уваги.
Також, ПуАТ«КБ«АКОРДБАНК» здійснює особистий прийом клієнтів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Деталі щодо організації та графіку особистого прийому викладені в Порядку розгляду Банком звернень клієнтів (нижче за посиланням).
Звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо Ваше питання стосується продукту або послуги нашого Банку, або ж Ви бажаєте отримати інформаційну підтримку, Ви маєте можливість звернутись безпосередньо до Контакт-центру Банку.