ВАЖЛИВО! Шановні Клієнти, АКОРДБАНК проводить гнучку тарифну політику та ставить собі за мету задоволення потреб кожного Клієнта. У зв’язку з цим Банк готовий запропонувати Клієнту ІНДИВІДУАЛЬНІ УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ТАРИФИ) в залежності від потенційного об’єму та сум банківських операцій.
Акордбанк відкриває рахунки:
- юридичним особам, їх відокремленим підрозділам, філіям та відділенням;
- нерезидентам-інвесторам ;
- представництвам нерезидентів;
- фізичним особам-підприємцям;
- інститутам спільного інвестування;
- профспілкам ;
- для формування статутного фонду та ін.
Розрахунково-касове обслуговування Банку передбачає надання суб’єктам господарювання таких основних послуг:
- відкриття поточного рахунку в будь-якій валюті;
- закриття поточного рахунку;
- приймання готівки для зарахування коштів на поточний рахунок;
- приймання платежів готівкою (без зарахування на поточний рахунок) з подальшим їх перерахуванням на рахунки в банках у межах України;
- видача готівки з поточних рахунків;
- проведення безготівкових платежів як в межах України, так і за кордон;
- купівля /продаж іноземної валюти на міжбанківському валютному ринку України;
- прийняття платежів від фізичних та юридичних осіб без укладання договору;
- обслуговування кредитів, отриманих від нерезидентів.
Тарифні пакети «Акордбанку» дають можливість оптимізувати витрати підприємств на банківське обслуговування та орієнтовані на задоволення потреб у банківському обслуговуванні різних категорій юридичних осіб. Ми рекомендуємо:
Операційне обслуговування (операційний час) – з 9-00 до 16-50 (за платежами, які виконуються за системою «Клієнт-Банк»/«Інтернет-Банк», а також за платежами, які виконуються за платіжними дорученнями на паперових носіях)
Касове обслуговування клієнтів у відділеннях – з 9-00 до 17-30
Касове обслуговування клієнтів у Головному офісі:
- операційний час з 9-00 до 17-00 (з понеділка по четвер)
- операційний час з 9-00 до 16-00 (п’ятниця)
Обслуговування клієнтів за поточними рахунками в іноземній валюті.
Операційний час зарахування коштів на рахунки клієнтів-юридичних осіб:
- понеділок-четвер з 9:00 до 17:30;
- п’ятниця та передсвяткові робочі дні до 16:00.
Операційний час зарахування коштів на рахунки клієнтів-фізичних осіб:
- понеділок-четвер з 9:00 до 17:30;
- п’ятниця до 16:00;
- в передсвяткові робочі дні – згідно з встановленого окремим наказом по Банку режимом роботи відділень;
- в післяопераційний час для відділень, які працюють в режимі післяопераційного часу.
Обслуговування клієнтів за платіжними дорученням іноземній валюті:
- подання платіжних документів для переказу в межах Банку – до 17:15 з понеділка по четвер, у п’ятницю та передсвяткові робочі дні до 16:15;
- подання платіжних документів для переказу за межі Банку – до 15:00 з понеділка по четвер, у п’ятницю та передсвяткові робочі дні до 14:00.
Подання заяв про купівлю іноземної валюти (з одночасним перерахуванням Клієнтами гривневого еквіваленту на рахунок 2900):
- до 11:00 за контрактами, що вже обслуговуються Банком;
- до 10:30 у разі подання нових зовнішньоекономічних договорів, що не потребують додаткового розгляду, погодження управлінням фінансового моніторингу, за відсутності зауважень до документів клієнта з боку управління валютних операцій та валютного контролю. У разі наявності зауважень заява про купівлю виконується наступного робочого дня (після доопрацювання документів клієнтом);
- до 16:30 попереднього робочого дня за зовнішньоекономічними договорами, що потребують додаткового розгляду або погодження управлінням фінансового моніторингу.
Подання заяв про продаж іноземної валюти (при наявності повного пакету документів) – до 11:00.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном (044) 538-18-54
Будемо раді відповісти на будь-яке Ваше питання.