Інтернет-банк для бізнесу, який забезпечує простоту, швидкість і зручність в управлінні рахунками і підвищену надійність
Клієнт-банк - це система дистанційного банківського обслуговування, яка дозволяє юридичним особам та фізичним особам-підприємцям керувати своїми рахунками та проводити фінансові операції. В ПуАТ "КБ "АКОРДБАНК" використовується система електронного банкінгу «iBank 2 UA».
Основні функціональні можливості для корпоративних клієнтів:
Web-Банкінг - це основний повнофункціональний канал для обслуговування корпоративних клієнтів.
До базового функціоналу відносяться:
Інструменти захисту в системі Клієнт-Банк
Із метою забезпечення максимального захисту фінансових операцій рекомендується використовувати посилену автентифікацію для здійснення платіжних операцій.
Що таке посилена автентифікація? Це метод підтвердження Вашої особистості, який вимагає не лише логін та пароль, але й додатковий фактор ідентифікації
Які переваги надає посилена автентифікація?
Які інструменти посиленої автентифікації пропонує Банк?
Які ще надійні засоби захисту підтримує Клієнт-Банк?
Ви можете обрати один або декілька найбільш зручних для себе методів автентифікації.
Як налаштувати посилену автентифікацію? Для налаштування достатньо надіслати через Клієнт-Банк заповнений Лист-згоду на підключення СМС-паролів.
Задля отримання деталізованої консультації просимо звертатись до обслуговуючого менеджера.
Технічна підтримка: 044 593 99 61
Використовуйте актуальне посилання https://ibank.accordbank.com.ua/web/. Використовуйте пам'ятку із порядком підключення до Клієнт-Банку. Якщо питання не вирішилось - зверніться до технічної підтримки за тел. 044 593 99 61.
Пересвідчиться, чи вірно вводиться посилання https://ibank.accordbank.com.ua/web/. Використовуйте пам'ятку із порядком підключення до Клієнт-Банку. Не використовуйте браузер Internet Explorer, перевірте присутність /web/ в адресному рядку.
Ні. Натомість є можливість встановити додаток accord_business, але для цього потрібна вже активована версія стандартного Клієнт-Банку, встановленого за допомогою комп'ютера.
Використовуйте посилання на сайті Банку https://ibank.accordbank.com.ua/web/. Використовуйте пам'ятку із порядком підключення до Клієнт-Банку.
Для відновлення паролю зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (цілодобово). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.