РКО

Клієнт-банк

Інтернет-банк для бізнесу, який забезпечує простоту, швидкість і зручність в управлінні рахунками і підвищену надійність

Клієнт-банк - це система дистанційного банківського обслуговування, яка дозволяє юридичним особам та фізичним особам-підприємцям керувати своїми рахунками та проводити фінансові операції. В ПуАТ "КБ "АКОРДБАНК" використовується система електронного банкінгу «iBank 2 UA».

Основні функціональні можливості для корпоративних клієнтів:

    • - Web-Банкінг
    • - Smartphone-Банкінг
    • - PC-Банкінг
    • - SMS-Банкінг
    • - Центр фінансового контролю
    • - Зарплатний проєкт
    • - Корпоративний автоклієнт

 

Web-Банкінг - це основний повнофункціональний канал для обслуговування корпоративних клієнтів.
До базового функціоналу відносяться:

    • - гривневі та валютні платіжні інструкції
    • - заяви про продаж/купівлю/обмін іноземної валюти
    • - звіти за поточними рахунками (виписки, обороти, поточні залишки)
    • - довідники
    • - курси валют НБУ і валют банку
    • - листування з Банком, в тому числі використання універсальної заяви
    • - детальна інформація про депозити
    • - керування правами на документи, звіти та рахунки на стороні клієнта
    • - адміністрування ключів ЕЦП
    • - багатофакторна аутентифікація за допомогою SMS паролів та через додаток "Google Authenticator"
    • - додатковий посилений захист за допомогою IP-фільтрації та використання USB-токенів як апаратного сховища для ключів

Інструкції

Інструменти захисту в системі Клієнт-Банк

Із метою забезпечення максимального захисту фінансових операцій рекомендується використовувати посилену автентифікацію для здійснення платіжних операцій.

Що таке посилена автентифікація? Це метод підтвердження Вашої особистості, який вимагає не лише логін та пароль, але й додатковий фактор ідентифікації

Які переваги надає посилена автентифікація? 

    • - Підвищений рівень безпеки. Посилена автентифікація значно ускладнює доступ до Вашого облікового запису зловмисникам, навітья кщо вони отримали доступ до Вашого логіна та пароля
    • - Захист від фішингу та інших шахрайських схем. Навіть якщо Ви помилково ввели свій логін та пароль на підробленому сайті, зловмисники не зможуть здійснити операцію без додаткового фактору автентифікації
    • - Відповідність сучасним стандартам безпеки. Посилена автентифікація стає де-факто стандартом для фінансових установ та онлайн-сервісів, які прагнуть забезпечити максимальний захист даних своїх клієнтів.
    • - Зниження ризику фінансових втрат. Використання посиленої автентифікації значно зменшує ймовірність несанкціонованих транзакцій та, відповідно, фінансових втрат.

Які інструменти посиленої автентифікації пропонує Банк? 

    • - SMS-паролі
    • - Генерація одноразових паролів за допомогою "Google Authenticator"

Які ще надійні засоби захисту підтримує Клієнт-Банк? 

    • - USB-токен, як апаратне сховище закритих ключів ЕП
    • - IP-фільтрація

Ви можете обрати один або декілька найбільш зручних для себе методів автентифікації.

Як налаштувати посилену автентифікацію? Для налаштування достатньо надіслати через Клієнт-Банк заповнений Лист-згоду на підключення СМС-паролів.

Задля отримання деталізованої консультації просимо звертатись до обслуговуючого менеджера.

Технічна підтримка: 044 593 99 61 

Не можу завантажити систему Клієнт-Банк, як бути?

Використовуйте актуальне посилання https://ibank.accordbank.com.ua/web/. Використовуйте пам'ятку із порядком підключення до Клієнт-Банку. Якщо питання не вирішилось - зверніться до технічної підтримки за тел. 044 593 99 61.

Не можу зайти до WEB Клієнт-Банку, вимагає встановити Java (помилки при вводі, копіюванні адресного рядку або нехтуванні його окремих частин по аналогії з Internet-Banking).

Пересвідчиться, чи вірно вводиться посилання https://ibank.accordbank.com.ua/web/. Використовуйте пам'ятку із порядком підключення до Клієнт-Банку. Не використовуйте браузер Internet Explorer, перевірте присутність /web/ в адресному рядку.

Чи можна встановити систему Клієнт-Банк на планшет?

Ні. Натомість є можливість встановити додаток accord_business, але для цього потрібна вже активована версія стандартного Клієнт-Банку, встановленого за допомогою комп'ютера.

Як встановити систему Клієнт-Банк та виконати реєстрацію підприємства?

Використовуйте посилання на сайті Банку https://ibank.accordbank.com.ua/web/. Використовуйте пам'ятку із порядком підключення до Клієнт-Банку. 

Я забув пароль, що робити?

Для відновлення паролю зверніться, будь ласка, до Контакт-центру банку (цілодобово). При зверненні до Контакт-центру потрібно Ваша ідентифікація - необхідно буде відповісти на деякі питання оператора.

 

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.