Сервіси

Безпечні розрахунки з 3D Secure

Секретний код, який знаєте тільки ви і ваш банк

Для більш безпечних оплат в інтернет-магазинах

3D Secure - це передова інноваційна технологія, яка покликана підвищити безпеку розрахунків платіжною карткою в мережі Інтернет за рахунок проведення додаткової перевірки держателя платіжної картки шляхом введення одноразового пароля, що автоматично надсилається Банком у SMS-повідомленні на номер мобільного телефону Клієнта.

Дана послуга дозволяє мінімізувати ризики шахрайських операцій, адже для підтвердження операції необхідно дізнатися унікальний одноразовий пароль, що буде надісланий саме на Ваш номер телефону, а у випадку, якщо Ваша платіжна картка підтримує послугу 3D Secure, а інтернет-сайт не підключений до даного сервісу, то відповідальність за такі шахрайські операції буде покладена на торговця.

Порядок онлайн-оплати товарів та послуг карткою з захистом 3D Secure на Інтернет-сайті, який підтримує технологію 3D Secure:

Клієнт обирає товар або послугу на сайті, та вводить реквізити платіжної картки на сайті (аналогічно стандартного процесу покупки)

Автоматично відбувається перехід на захищений сайт АКОРДБАНКУ з одночасним надсиланням Клієнту SMS-повідомлення від Банку з одноразовим паролем

Клієнт вказує пароль, отриманий в SMS-повідомленні, після чого відбувається зворотний перехід на сайт торговця і оплата покупки

Оплата відбувається тільки після успішного введення пароля

Увага: на сайтах , які підтримують технологію 3D Secure, як правило, присутній такий логотип: (MasterCard® SecureCode™)

Для підключення послуги 3D Secure необхідно:

Зателефонувати у робочі дні з 9:00 до 18:00 до Контакт-Центру Банку за телефоном 0 800 503-8-80 з номеру мобільного телефону, який був вказаний при оформленні платіжної картки

Звернутись у відділення Банку та написати заяву на підключення послуги 3D Secure

УВАГА!!! У жодному випадку не розголошуйте свої персональні дані, в тому числі номер платіжної картки, термін її дії, ПІН-код, CVV-код (трьохзначний код зі зворотного боку картки), одноразові паролі.

Співробітники АКОРДБАНКУ не телефонують до Клієнта із запитом про таку інформацію.

Повний номер картки, слово-пароль, паспортні дані можуть надаватися виключно для проходження ідентифікації під час Вашого звернення до АКОРДБАНКУ. У випадку телефонних дзвінків із невідомих номерів телефонів із запитом про персональні дані та дані платіжної картки рекомендуємо припинити таку розмову.

Якщо під час такої розмови Вами були надані персональні дані та дані платіжної картки, необхідно негайно зателефонувати до Контакт-Центру АКОРДБАНКУ за телефоном 0 800 503-8-80 та заблокувати картку.

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації нашого веб-сайту і підвищення якості досвіду користувача. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних.